Naar boven

Nieuwsbrief september


Nieuwsbrief september

Deze maand ontvangt u een speciale themanieuwsbrief voor de optimalisatie van al uw narrowcastinguitingen. Bent u nog geen gebruiker van narrowcasting? Lees ook dan beslist verder!

 
Cannes Lions Grand Prix 2014 Direct Lion British Airways Magic of Flying Ogilvy One, London
 
Apotek | Hair-Raising Subway Ad | Wind Train Arrives | Swedish Pharmacy Commercial Trains Billboard
 
 
 

Succesvol met Digital Signage

Vele van onze relaties maken inmiddels gebruik van digital signage, ook wel narrowcasting genoemd. Narrowcasting is een uitstekende manier om zo gericht mogelijk een specifieke doelgroep te bereiken d.m.v. digitale faciliteiten. 

Maar hoe haalt u nu het maximale effect uit uw systeem? Zo is het van groot belang om de juiste content op de juiste plek op de juiste tijd te tonen. En denkt u bijvoorbeeld ook na over de juiste
 'call to action'? Zoals bij iedere (marketing)uiting is succes een logisch gevolg van de juiste stappen ondernemen! 

 

Vraag de contentstrategie handout aan!

Bent u benieuwd hoe u uw signage kan optimaliseren? Wij willen u graag wijzen op een aantal handige tips voor een succesvolle contentstrategie!  Stuur een e-mail en ontvang kosteloos onze guideline!
 
Maakt u nog geen gebruik van digital signage en bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op via 0314 200 333 of info@beleefav.nl. Onze medewerkers informeren u graag over de voordelen die narrowcasting voor u kan hebben!

 
 

Demonstratie

Eerst zien, dan geloven? Ook dat kan!

Neem contact op via info@beleefav.nl voor een demonstratie in onze locatie te Doetinchem. 

 
Van wens, naar functie, tot beleving. Dat is BeleefAV!