Naar boven

Klantenservice

Ook in deze webwinkeltijden vindt u nog ouderwetse service bij BeleefAV. Wij doen er alles aan om u zowel bij vraagstukken als bij service optimaal van dienst te zijn. Wij werken continu aan de kwaliteitsverbetering van onze dienstverlening. Voor al uw vragen, klachten of overige opmerkingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0314-200333 of per mail via info@beleefav.nl.

Betaalmethodes

Beleefav.nl wil uw zakelijke aankoop zo eenvoudig mogelijk maken. Daarom krijgt u bij elke weborder een bevestiging, gevolgd door een proforma factuur. Deze kunt u per uw bank overmaken. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u de bestelde goederen conform opgegeven levertijd. 

Veiligheid staat bij ons voorop. Alle informatie en communicatie op onze website vinden plaats in een beveiligde SSL-verbinding. De SSL-technologie (Secure Socket Layer) is er om uw persoonlijke informatie te beschermen tijdens het versturen van gegevens via Internet.

Levertijden en verzending

Op onze website vindt u een indicatie van de levertijd. Hier wordt per product aangegeven wat de verwachte levertijd is en of het product direct afgehaald kan worden. Onze website wordt dagelijks geactualiseerd zodat u een reële voorraadindicatie heeft.

In de regel kunt u ervan uitgaan dat wij deze levertijden nakomen. Producten die op voorraad zijn worden direct na betaling verzonden. Mocht uw bestelling onverhoopt vertraagd zijn, dan nemen wij onmiddellijk contact met u op. Wilt u echt met zekerheid weten wat de levertijd is voor uw product, neem dan gerust contact met ons op. 

Wij bieden verschillende verzenddiensten aan, te weten:

Standaardverzending via PostNL, DHL of UPS. Betaalde bestellingen die voor 16.30 uur verwerkt zijn, worden diezelfde dag nog verstuurd. PostNL, DHL en UPS streven ernaar om u deze binnen 24 uur aan te bieden.
Pakketzendingen via PostNL, DHL of UPS. Betaalde bestellingen die voor 15.30 zijn geplaatst, worden diezelfde dag nog verstuurd.

De leveringscondities zijn globaal als volgt:
DHL: 24 uurslevering (voor 16.30 uur besteld, zelfde dag verstuurd)

TNT: 24 uurslevering (voor 16.30 uur besteld, zelfde dag verstuurd)

UPS: 24-48 uurslevering (voor 16.30 uur besteld, zelfde dag verstuurd)

Koeriersdienst: 12-72 uurs levering mogelijk

In veel gevallen ontvangt u automatisch een track & trace nummer, zodat u uw zending kunt volgen.

Uiteraard kunt u ook kosteloos uw bestelling afhalen op onze locatie in Doetinchem.

Retourneren

Wanneer u niet tevreden bent over het online gekochte product, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Retournering is in overleg mogelijk. Gebruik maken van het herroepingsrecht is wettelijk aan een aantal regels verbonden. Zo dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. De kosten en het risico van het retourzenden zijn voor eigen rekening. Zorgt u er s.v.p. voor dat het product voldoende gefrankeerd is.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dient u dit binnen vijf dagen kenbaar te maken. Wij adviseren u eerst ons te contacten. Vervolgens zullen wij beoordelen of de retournering kan plaatsvinden. Ook mag u het product zelf afgeven op onze locatie in Doetinchem. Na akkoord streven wij ernaar om het betaalde bedrag binnen enkele werkdagen over te maken, doch altijd binnen veertien dagen na ontbinding. 

Klachten

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over een product of dienst, dan verzoeken we u – naast een duidelijke vermelding van de klacht – ook uw NAW-gegevens duidelijk te vermelden. Uw klacht zal zo snel mogelijk, doch binnen zeven dagen inhoudelijk behandeld worden.

Klachten en/of gebreken aan het product dienen altijd binnen 48 uur na ontvangst van de levering bij onze klantenservice gemeld te worden! Producten met cosmetische schade en/of gebruikssporen worden na 48 uur alleen retourgenomen met een door ons te bepalen afschrijving. 

Geschillencommissie

Indien uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, heeft u het recht om uw klacht/geschil in te dienen bij de geschillencommissie: www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform ( http://ec.europa.eu/consumers/odr ). 

Contactformulier

Contactformulier