
Gericht communiceren
Bij narrowcasting weet je precies wie jouw publiek is, met welk doel het daar is en hoeveel tijd ze hebben, in tegenstelling tot veel andere vormen van communicatie. Dit maakt het mogelijk om heel gericht te communiceren met je doelgroep. Uit onderzoek is gebleken dat narrowcasting de aandacht significant beter grijpt dan bij traditionele uitingen het geval is. Bezoekers, klanten en medewerkers reageren actief op narrowcasting. Gericht communiceren dus met direct zichtbare resultaten.
Jouw boodschap centraal
Informatieschermen zijn een ideaal middel om bezoekers en medewerkers aan je bedrijf te binden. Bovendien is wetenschappelijk aangetoond dat het ziekteverzuim afneemt – en de arbeidsproductiviteit stijgt – als medewerkers zich betrokken voelen bij een bedrijf.
Welke doelen je ook wilt bereiken, wij zetten jouw boodschap altijd centraal!


Onze mogelijkheden
Al je locaties eenvoudig te beheren vanuit één online-omgeving.
Heet gasten welkom en/of verzacht de wachttijd in je entree.
Informeer personeel en bezoekers over evenementen, promoties of het nieuws.
Laat zien hoe duurzaam je organisatie is, o.a. door het instrument BREEAM.
Verhoog omzetten door het tonen van dag-/weekaanbiedingen.
Stimuleer de arbeidsproductiviteit door het tonen van targets of prestatiecijfers.
Doe aan imago building met frisse, sprankelende content.
Toon roosters en planningen.
Altijd actuele OV-informatie.
Wachttijdindicaties en nummervolgsystemen weergeven.
Koppel met eigen systemen en externe databases, zoals roosterpakketten, CRM, Business Intelligence-systemen en voorraadsystemen.
Ontlast personeel door interactieve systemen, waarmee klanten zelf in het assortiment zoeken.